Saniyələr ərzində daxil olun və ya qeydiyyatdan keçin

E-psixoloqda davam etmək üçün e-poçtunuzdan və ya başqa bir xidmətdən istifadə edin

Saniyələr ərzində daxil olun və ya qeydiyyatdan keçin

E-psixoloqda davam etmək üçün e-poçtunuzdan və ya başqa bir xidmətdən istifadə edin

Psixologiya mərkəzi

Əlaqə

AZ 1022, Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Akademik Həsən Əliyev küçəsi, 299

(012) 111 22 33

Məktəbə psixoloji hazırlıq

Məktəbə psixoloji hazırlıq uşağın məktəbdə yeni şəraitə və kollektivə uyğunlaşmasına, proqramı uğurla mənimsəməsinə, birinci sinif şagirdinin qayda və vəzifələrini mənimsəməyə imkan verən zəruri keyfiyyətlər kompleksidir.

Məktəbə psixoloji hazırlıq özündə aşağıdakıları ehtiva edir: intellektual, motivasion, kommunikativ və emosional-iradəli hazırlıqları. 

Kommunikativ hazırlıq - ana dilinin bütün səslərinin düzgün tələffüzünü və ifadələrin qrammatik cəhətdən düzgün tərtib edilməsini, əlaqələndirmək və təkrarlamaq bacarığını nəzərdə tutur.

Motivasion hazırlıq - öyrənmək arzusu, ictimai əhəmiyyətli fəaliyyətə, yeni sosial mövqeyə can atmasıdır: məktəbli olmaq. Məktəb motivasiyasının formalaşması uşaq oyunlarında, müəllimlərlə dərslərdə, böyüklər və yaşıdlarla ünsiyyətdə baş verir.

İntellektual hazırlıq - uşağın ətraf aləm haqqında: canlı və cansız təbiət, bəzi sosial hadisələr və bu təsəvvürlərin sistemləşdirilməsi haqqında bilikləri ilə müəyyən edilir. İdrak proseslərinin inkişaf səviyyəsi də yoxlanılır. 

Emosional-iradəli hazırlıq - ixtiyari psixi proseslərin müəyyən dərəcəsdə formalaşması: diqqət, yaddaş, təfəkkür; mümkün çətinliklərin öhdəsindən gəlmək bacarığı; müstəqil işləmək bacarığı; cəmiyyətdə davranışın əsas qaydalarına yiyələnmə; öz işini düzgün qiymətləndirmək, öz səhvini tapmaq və düzəltmək bacarığı.

Məktəbəqədər uşaqların valideynlərə tövsiyələri. 

Uşağınızın məmnuniyyətlə birinci sinfə getməsi və onun təhsilinin uğurlu və məhsuldar olması üçün məktəbdə təhsil almaq üçün hazırlanmasını təmin etmək üçün aşağıdakı tövsiyələri dinləyin.

1. Uşağa qarşı çox tələbkar olmayın.

2. Uşaq səhv etmək hüququna malikdir, çünki bütün insanlar, o cümlədən böyüklər də səhv edə bilirlər.

3. Körpənin həddindən artıq yüklənməməsi üçün diqqətli olun.

4. Uşağın çətinlikləri olduğu zaman kömək üçün mütəxəssislərə müraciət etməkdən çəkinməyin: loqoped, psixoloq və s.

5. Tədris prosesi istirahətlə birləşdirilməlidir, buna görə uşağa kiçik bayramlar və sürprizlər təşkil edin, məsələn, istirahət günlərində sirkə, muzeyə, parka aparın. 6. Uşağın oyanması və eyni zamanda rahat yatması üçün onun yuxu saatını izləmək və təmiz havada çoxlu vaxt kecirtməsi vacibdir. 7. Uşağın ev dərsləri üçün bütün lazımi materialları təmin edin.

6. Əgər uşaq tapşırığı bitirmədən məşğul olmaqdan yorulubsa, onda təkid etməyin, ona istirahətə bir neçə dəqiqə verin və sonra tapşırığın yerinə yetirilməsinə qayıdın. Amma hər halda, tədricən uşağı öyrəşdirin ki, yaynınmadan on beş-iyirmi dəqiqə ərzində o, bir işlə məşğul ola bilsin,.

7. Uşaq vəzifəsini yerinə yetirməkdən imtina edərsə, onu diqqətini çəkməküçün bir yol tapmağa çalışın. Bunu etmək üçün, təsəvvürünüzü istifadə edin, maraqlı bir şey icad etməkdən qorxmayın, amma heç bir halda uşağı qorxudub “sənə şirniyyat verməyəcəm,səni gəzməyə aparmayacam” ifadələrini işlətməyin.

8. Uşağınızın inkişafı üçün lazimi mühiti yaradın.

Məktəbə əvvəlcədən hazırlaşmalısınız və bütün məktəbəqədər dövrdə tədricən bunu etmək daha yaxşıdır.