Saniyələr ərzində daxil olun və ya qeydiyyatdan keçin

E-psixoloqda davam etmək üçün e-poçtunuzdan və ya başqa bir xidmətdən istifadə edin

Saniyələr ərzində daxil olun və ya qeydiyyatdan keçin

E-psixoloqda davam etmək üçün e-poçtunuzdan və ya başqa bir xidmətdən istifadə edin

Psixologiya mərkəzi

Əlaqə

AZ 1022, Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Akademik Həsən Əliyev küçəsi, 299

(012) 111 22 33

Uşaqlar üçün neyropsixoloji oyunlar

Hər bir valideyn övladında öyrənmə çətinliyini hiss etdiyi zaman mütəxəssisə müraciət etməlidir.

Ancaq hamımız bilirik ki, uşaq ailədə daha çox vaxt keçirir, buna görə də fəaliyyətin bu komponentlərinin inkişafı üçün oyunlar istisna edilməməlidir.

Könüllü tənzimləmədə çətinlik çəkən uşaqlar üçün oyunlara əlavə olaraq, gündəlik rejimə də riayət etmək çox vacibdir. Çünki onlar üçün davranışlarını tənzimləmək çətindir və gündəlik iş onların diqqətini düzgün istiqamətə yönəldəcək. Təhsil işlərinə əlavə olaraq, evdən nə vaxt çıxmalı olduqlarını, nə yeyilə biləcəyini, yatmağa ehtiyac duyduqlarını xatırlamalı olan uşaqlar, sadəcə olaraq, ev tapşırıqlarını yerinə yetirmək üçün kifayət qədər gücə sahib olmurlar. Buna görə də, ən azı bu məsələdə uşağın yükünü azaltmaq vacibdir. Bunun üçün uşağın gündəlik işini çap edib yataq otağına asa bilərsiniz. Həmçinin, ananın uşağa icazə vermədiyi hər-hansı bir şeyi digər ailə üzvlərinin də icazə verməməsi vacibdir. Məsələn, uşağı ərköyünləşdirən nənələrin və ya ataların ona bəzən sonradan yatmasına və ya qadağan olunmuş başqa bir şeyə “icazə verməsi” düzgün hesab edilmir.

Aşağıda çatışmazlıqlardan asılı olaraq mümkün oyunların siyahısıni sizə təqdim edirik:

Proqramlaşdırma və idarəetmə çətinliyi olan uşaqlar üçün mövcud qaydalar olan və bir hərəkətdən digərinə keçməli olduğunuz oyunlar uyğun hesab edilir:

1. "Burun - yer - tavan"

Valideyn burnuna, sonra tavana, sonra isə yerə işarə edərək, eyni zamanda onları adlandırır. Uşaq isə bunu təkrar edir. Sonra sürəti artıran valideyn bir şeyi göstərib, başqasını çağıraraq uşağı çaşdırmağa başlayır. Uşaq, onun ifadəsinə məhəl qoymadan, böyüklərin dediklərini göstərməlidir.

1. Bəli, yox, demə.

Valideyn suallara “bəli və ya yox” cavabının mümkün olmadığını izah edərək oyuna başlayır. Eyni zamanda, valideyn "Bəli", "Xeyr" cavab vermək istədiyiniz təxribatçı suallar verir.

1. "Yeməli-yeyilməz".

Oyun topla oynanılır. Adı çəkilən söz yeyilə biləndirsə, topun atıldığı uşaq onu tutmalıdır. Əgər adı çəkilən obyekt yeyilməzdirsə, o zaman top uzaqlaşdırılmalıdır.

Eşitmə prosesində çətinlik çəkən və söz ehtiyatı zəif olan uşaqlar üçün:

1. "Şəhərlər". Siz bir şəhərin adını çəkirsiniz və şəhər adının son hərfində uşaq başqa bir şəhərin adını çəkməlidir və s.

2. “Təxmin et haradayıq?”. Uşaq başqa ailə üzvlərindən birinin gözlərini bağlayır, mənzilin ətrafına aparır və otağın adını çəkmədən ətrafda nə gördüyünü təsvir edir və böyüklər onun hansı otaqda olduğunu təxmin etməlidir.

3. "...nə olur?". Valideyn əşyanı təsvir edən ifadələr deyir, ikincisi isə onun üçün isimlər seçir. Məsələn, uşaqdan soruşun: "Ağ / uzun / isti nə olur ?"

Görmə qabiliyyəti zəif olan uşaqlar üçün:

1. Güzgü rəsm.

Uşağa tərs rəsm verilir. Uşağın şəklə diqqətlə baxması və eynisini çəkməsi tələb olunur, ancaq alt-üst qaydada deyil.

1. Labirint oyunu. Bu oyunda siz uşaqdan yeni oyuncaq gizlətməlisiniz və onun harada olduğunu bildirmək üçün istiqamət-sözlərdən istifadə etməlisiniz;

2. Marşrutu izləmək.

Əvvəlcədən cədvəllər və kiçik bir oyuncaq hazırlayın, məsələn kinder-sürprizdən. Oyuncaq cədvəlin istənilən hücrəsinə qoyulur. Valideyn oyuncağın marşrutunu tələffüz edir. Məsələn: "Oyuncaq 2-B-dədir, yuxarı, aşağı, sağa, sola, sola və s. hərəkət edir." Uşaq zehni olaraq marşrutu izləyir. Yetkin "dayan" dedikdə, uşaq oyuncağı istədiyi hücrəyə aparır və onun koordinatlarını çağırır.

Bu, oyunların təxmini siyahısıdır, onlara əsaslanaraq uşağınız üçün başqa maraqlı oyunlar da düşünüb tapa bilərsiniz.